NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Największy polski producent kominków zmienia logo

2016-08-17 23:55:24

Rozwój handlu dotyczy zarówno krajów europejskich oraz państw takich jak Australia, Nowa Zelandia, USA czy Korea Południowa. Nawiązanie współpracy z 50-cioma nowymi dystrybutorami zaowocowało wzrostem sprzedaży eksportowej w pierwszym półroczu 2016 r. o 45% w stosunku do analogicznego okresu w poprzednim roku. Osiągnięcie tak dobrego wyniku przyczyniło się do wprowadzenia zmian, których celem jest utrzymanie tendencji wzrostowej i zdobycie pozycji lidera branży także za granicą.

Krótsza nazwa – silniejsza marka

Odświeżone logo to symboliczny element nowego otwarcia, które zapowiada dynamiczny rozwój w środowisku międzynarodowym. Skrócenie nazwy w identyfikacji wizualnej do „Kratki” wprowadza lepszą rozpoznawalność marki oraz czyni ją bardziej przystępną dla odbiorców i partnerów handlowych poza granicami kraju. Nowa, uproszczona wersja udogodnia również komunikację między sprzedawcą a klientem, także na rynku krajowym.  – Poprzez zmianę logo chcemy także wzmocnić pozycję salonów stacjonarnych – tłumaczy Marek Bal, właściciel firmy Kratki.pl. - Posługiwanie się nazwą „Kratki” ułatwi identyfikowanie produktów z gwarancją wysokiej jakości.  Pozwoli to także wyeksponować status firmy jako producenta, którego wyroby można nabyć zarówno przez internet, jak i w salonach – dodaje. Oprócz zmiany nazwy pozostałe elementy logo nie ulegają modyfikacji - grafika oraz charakterystyczna kolorystyka pozostają w oryginalnej wersji. 

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: